Představte si, co by vaši zákazníci řekli na to, kdyby k nim domů dorazil objednaný balíček ve špatném stavu. A pravda je taková, že se cestou může stát cokoli. Asi tím, co může vaše balíčky potkat s největší pravděpodobností, je špatné počasí. Stačí jedna větší průtrž mračen na špatném místě a vaše zásilka navlhne. A podobně riskantní je i mokrý sníh v zimě, ten se na všem pomalu roztéká a zajistí, že vše, co je špatně zabaleno, spolehlivě promokne.
Ovšem riskem mohou být i samotní doručovatelé. Nikdy nevíte, zda právě ten, co se potká s vaším zbožím, nebude velice zvědavý. Dokonce do té míry, že aby si ukrátil dlouhou chvíli, tak si třeba daný časopis prolistuje, anebo si začne špatně zabalenou zásilku prohlížet. A jestliže bude mít tato zásilka shodou okolností choulostivý obsah, kterým mohou být třeba různé erotické pomůcky anebo spodní prádlo, může to mít nemilé následky, vždyť všichni známe lidi. Adresáta pak jistě vůbec nepotěší, když zjistí, že si jeho časopisem někdo listoval a k tomu na něm zanechal otisky, což může být především u periodik na křídovém papíře s fotografiemi obzvlášť problematické. Zvlášť pikantní následky může mít odhalené choulostivé zboží, pokud se s tímto nálezem doručovatel svěří svému okolí. Ovšem žádného adresáta rozhodně nepotěší ani to, pokud jeho zboží dorazí na místo poničené nebo znečištěné.
A všichni moc dobře víme, že přesvědčit takového zklamaného zákazníka o tom, že naše služby stojí za to a příště budou perfektní, je už zpětně velice těžké, byť nemožné. Vyplatí se proto udělat maximum proto, abyste takovým nepříjemným situacím předem předešli a k ničemu podobnému nedošlo. A lze to udělat velice jednoduše, třeba tím, že své zboží zabalíte do plastových poštovních obálek, které si můžete pořídit za výhodnou cenu, a které vás co do spolehlivosti ochrany vašeho zboží nikdy nezklamou.